2 Mar 2015

Flormar Mat Far Paleti

 Bu yazımda sizlere günlük makyajımda severek kullandığım doğal tonlarda Flormar Mat Far  serisinden bir paleti tanıtacağım...Tonları harika tam günlük makyaj için:))
Flormar ambalajlarda kendini epeyce geliştirdi.Sade ve şık bir dizayn...
Soldan en baştaki,en açık ton burada ışık yansımasından beyaz gibi çıkmış ama beyaz değil,çok açık pembemsi bir renk.Kaş altlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.Soldan ikinci renk baz olarak da gözün her yerine sürülebilir.Ten rengine çok yakın.Ortadaki ve onun yanındaki kahve tonlu doğal makyajda göz kapağına uygulanabilecek tatlı renkler.En sondaki de buğulu göz makyajımda kullandığım harika bir koyu ton...Bunu bazen göz kapağı çukuruna uyguluyorum gözleri daha büyük göstermek için gölge gibi.Hatta kaş farı olarak bile kullanılabilir.Koyu renk kaşa sahipseniz doğal duruyor.
  
            07 numaralı far paleti
 Lafı uzatmaya gerek yok.Flormar bu paletiyle gönlüme girmeyi başardı.Bu benim ikinci paletim.Önceki paletimde de 07 numaraydı tercihim.Çok kullanışlı bulunca da ikinciyi aldım.Ben ilk kez bir far paletimin dibini gördüm.Bu ikinci bebeği  8 gündür kullanıyorum.
   Mat farlar , göz kapağı gün içinde yağlananlar için ideal oluyor bence.Sedefli ya da simli/parlak farlar daha da parlama/yağlanma yapıyor.Bu yüzden bu seri tam benlik.
      Sevgiyle kalın :))

Hiç yorum yok: