10 Mar 2015

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

  The Balm ürünleri çok sevimli şeker gibi!
     Ambalajın tatlılığına bakar mısınız?
   Ben bu pudrayı uzun zamandır merak ediyordum.Gratis indirimini bekledim bekledim yok...Böyle olmaz çatlayacağım deyip attım kendimi Gratis'e ve indirimsiz 39,90 aldım ama siz %50 indirimlerden 18 lira gibi bir fiyata alabilirsiniz:))
     Ten rengiyle uyum sağlayan şeffaf bir pudra bu...Parlamayı anında matlaştırıyor.Ürünün güzel bir yanı da renksiz olduğu için tüm yüzünüze uygulamak zorunda kalmıyorsunuz.Sadece parlayan yerlere fırt fırt :)) Ben cilt yapımdan dolayı yaz kış 50+ faktörlü güneş koruyucu kullandığım için t bölgem gün ortasında parlamaya başlıyor.Transparan pudramla hemen matlaşıp günüme devam ediyorum.Duru bir güzellikle ten makyajımı sabitliyor.Bunu seviyorum...
     Sexy Mama'yı güzel kılan bir diğer artısı da içinde kanserojen bir madde olan talk 'ın olmaması ...Bu madde malesef çoğu markanın pudrasında yer alıyor. Ayrıca the balm şeffaf pudrada paraben de yok.Bu da artı özellik :) 
     Pudranın şeffafı mı olur demeyin.Evet rengi var fakat teninize uyguladığınızda ten renginizle bütünleşiyor.Transparan adını da buradan alıyor.Bu pudranın bana göre tek eksisi t bölgem haricindeki diğer bölgelerime uyguladığımda kuruma yaptı.Ama bu sorun benimle ilgili çünkü ağız çevrem ve yanaklarıma yakın kısımlar çok kuru.T bölgem ise yağlı.Ben de sadece t bölgeme uyguluyorum artık.Düzenli kullanmama ve gün içinde tazelememe rağmen sivilcelenme yapmadı.Demek ki gözenekleri tıkamıyor.Bu benim için güzel bir özellik.Şimdilik memnunum kendisinden bittikçe alırım :)) Sevgiyle mutlu kalın !

Hiç yorum yok: