14 Mar 2015

Dr.Organic Snail Gel

    Herkese güzel bir cumartesiden merhaba !
  Bugün sizlere, cilt bakımımda çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum:Dr.Organic Snail Gel
Salyangoz jellerini ilk çıktıkları günlerden beri merak etmiştim.Fakat bugüne kadar içeriği temiz,güvenilir bir markanın ürünü ile tanışma fırsatım olmadı.Açıkçası her markaya güvenemedim de...Bir de sevimli salyangozlara zarar verilip verilmediği kafamı çok kurcalıyordu.Sonuçta ben bakımlı olacağım derken; bir canlının öldürülmesini vicdanım asla ama asla kabul etmeyecekti.Tam da bu sorulara kafamda yanıt ararken Sevgili Ayşenur Yazıcı'nın bu konudaki yazısını okudum.Kendisini ve yöneticilerinden biri olduğu "LilaKutu"yu ilgiyle takip ediyorum.Siz de içeriği temiz,hayvanlara zarar verilmeyen ürünlerle ilgileniyorsanız LilaKutu ilginizi çekecektir.Bakmak isterseniz buraya.Her türlü soruma sabırla cevap verdikleri ve beni bilgilendirdikleri için lilakutu ekibine buradan teşekkürlerimi gönderiyorum.Gelelim Dr.Organic Salyangoz Jeline...Ürün şöyle diyor :"Salyangoz jeli ve aloe vera'nın eşsiz bileşimi ile cilt hasarları ve kızarıkları onarır, deriyi yatıştırır, kuruluk ve hassasiyetin giderilmesine yardımcı olur... Çok çabuk emilen bir jeldir ve "serum" gibi krem altına uygulanır... Özellikle tahriş olmuş ve hasar görmüş ciltlerde kullanımı tavsiye olunur..."Rozasea", "kılcal damarlı", "incelmiş" ve "hassasiyet geliştirmiş" ciltlere uygun bir onarıcıdır... Salyangoz salgısının iyileştirici etkisinin keşfedilmesi sonucu hasarlı cilt sağlığına yardımcı olması için krem ve jel olarak üretilmişlerdir... Salyangoz sıvısının doğal olarak içerisinde allantoin maddesi, protein ve vitaminler, doğal antibiyotikler, kolajen ve elastin, glikoik asit bulunmaktadır... Mineral yağ içermemektedir.Genetiği değiştirilmiş hammadde kullanılmamıştır. Paraben, SLS içermez, sentetik renklendirici ve koku kullanılmamıştır."(LilaKutu'nun sitesinden alıntı yapılmıştır.)
 Bendeki serum olarak kullanılan jeli...Bir de kremi varmış onu da en kısa zamanda denemek istiyorum.Ürün resimde görüldüğü gibi şeffaf,renksiz yapıda.Çok hafif bir jel.Kesinlikle çok etkili.Çok memnun kaldım.Ben karma-yağlı bir cilde sahibim.T bölgemde ve yanaklarımda gözeneklerim var.Ayrıca 4 yıl önce sivilce tedavisi gördüğüm için hassas,susuz bir cilt...Cildim karma olduğu için kuru bölgelerde pul pul dökülmeler ve kabuklanmalarım oluyordu.Salyangoz jeli beni o kadar rahatlattı ki resmen aşık oldum kendisine.Ürünü temizlenmiş cildime yatmadan önce serum olarak uyguluyorum ve emildikten sonra nemlendiricimi sürüp yatıyorum.Sabah kalktığımda pamuk gibi yumuşacık bir ciltle uyanıyorum.Ve t bölgesi yağlı olanlar bilirler ki sabah uyandığımda özellikle burun üstünde olan yağlanma-parlama kesinlikle olmuyor.Bu his Müthiş!Sürüldüğünde serin bir etki yaratıp anında emiliyor.Ciltte bir dirilik hissediyorsunuz.Susayan cildim,sanki su vermişim gibi canlanıyor.Yağlı bölgedeki yağlanmayı alıp da kuru ve kabuklanan hassas bölgeyi nasıl güzelce yatıştırıp nemlendiriyor anlamadım(Yani o kadar ürün deneyen biri olarak aklım bunu almıyor alışık değil bünye :)).Bu konuda kesinlikle çok başarılı.Gözeneklerimi küçülttüğünü hissediyorum ve gözle görülür bir değişiklik de var.Yakınlarım soruyor sen yüzüne ne yaptın diye...Cilt tonum ciddi derecede aydınlandı.Ürünü üç aydır düzenli kullanıyorum.Düzenli kullanmamın da etkisi vardır tabii ki.LilaKutudan 139 liraya kargo bedava olarak almıştım gayet de bereketli.Sadece geceleri serum olarak kullandığım için azıcık bir ürün bile tüm yüzüme yetiyor.Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi üç ayda,  yarısına bile gelmedim.Temiz içerikli olması,sevimli salyangozlara zarar verilmemesi ve çok etkili bir ürün olması sebebiyle parasını hak eden bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Cilt özellikleriniz uyuyorsa bütçenizin uygun olduğu bir zamanda deneyin derim.Umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur.Sevgiyle kalın :))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ürün sivilce izlerine iyi gelirmi kırmızı sivilcelere ve kızarıklığa?

Herşeyden Biraz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Herşeyden Biraz dedi ki...

Sivilce izlerime differin jel öneririm 1 ay düzenli kullanımda tüm izler gidiyor