17 Mar 2015

Yves Rocher Durulanmayan Saç Bakım Kremi

   Herkese kucak dolusu sevgiler!Bugün sizlerle paylaşmak istediğim ürün,saç bakımımda severek kullandığım bir bakım kremi...
 
    Ben kendisiyle beş ay önce tanıştım ve düzenli kullanan biri olarak artık yorum yapabileceğimi hissettim :) Beni bu ürüne yönlendiren şey içeriğinin temiz olmasıydı.En azından saça nefes aldırmayan "silikon" maddesi bu üründe bulunmuyor.Silikon özellikle şampuan ve saç kremlerinde bulunan,saçı yumuşacık yaparak gönlümüzü fetheden ancak ne yazık ki saç derisinin gözeneklerini tıkayan zararlı bir madde.Bu madde saçların açılmasını,kolay taranmasını sağlarken saçı bir plastik gibi kaplayarak nefes almasını önleyen bir kimyasal ve malesef birçok markanın içine girmiş durumda.Bu maddeye karşı siz de benim gibi hassas davranıyorsanız alacağınız ürünün arka kısmında yer alan içindekiler bölümünden "dimeticone" ya da sonu "cone" ile biten kelimelerden kontrol edip dimeticone(silikon) yazan ürünlerden uzak durabilirsiniz.Emin olun saçlarınız size teşekkür edecek:)Çünkü nefes alacaklar!
   İçeriğini okumak isteyenler için kullanılan maddeler yukarıdaki fotoğrafta yer alıyor.Silikonsuz ve parabensiz olması benim için çok büyük bir artı...Çünkü saçlarım çok işlem gördüğü için yıprandı ve ben onlara iyi bakmak zorundayım:) 
       Evet,ben bu bakım kremini saçlarımı yıkayıp hafifçe kuruttuktan sonra ama saçım hala nemliyken saç uçlarıma uyguluyorum.Hafif dalgalı doğal bir görünüm kazanıyor saçlarım.
    Yukarıdaki gibi...Saçlarınızı doğal şekillendiriyorsanız gerçekten işinize yarayacak bir ürün...Bunu sürdükten sonra saçlarımı fönleyip düzleştirdiğim de oldu bu şekilde de iyi sonuç aldım.Ancak saçlarıma ısı veren saç şekillendiricileri olabildiğince az kullanmaya çalışıyorum.Bu yüzden ben daha çok bu kremle hafif doğal dalgalar oluşturuyorum.Saçım ince telli ve düz olmasına rağmen saçlarımı hafif dalgalandırıyor bu hoşuma gidiyor:)Üstelik maşa kullanmadan sadece ellerimle ovarak bu sonucu alıyorum.Aynı zamanda saçlarımı beslediğini,kırık saç uçlarımı onardığını bilmek de güzel.İçimi rahatlatıyor.Ürün 50 ml olmasına rağmen çok bereketli.Düzenli kullanımda 2,5 ay gidiyor.Kiraz büyüklüğünde bir ürün saç uçlarıma ve yarıya kadar saç boyuma yetiyor.Zaten saç diplerime uygulamıyorum.Oldukça bereketli bir ürün yani yinelemek istedim:)))
   Almak isteyenlere fikir verebilmişimdir umarım...Sevgiyle kalın :)))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bi saç kremi bende bunun durulanabilen kremini ve sampuanini kullaniyorum çok memnunum 😊😊

Unknown dedi ki...

Çok güzel bi saç kremi bende bunun durulanabilen kremini ve sampuanini kullaniyorum çok memnunum 😊😊

Unknown dedi ki...

Durulanmayanını henüz denemedim ben de alayım en kısa zamanda,sevgiler:))