8 Mar 2015

Alix Avien Shineplus Ruj

  Öncelikle herkesin kadınlar gününü kutlarım.Bir gün değil her gün kadınların değerinin bilindiği bir dünyamız olsun umuyorum ! Bugünkü konuğum yine bir ruj , evet kabul ediyorum ki benim zaafım var bu rujlara :) Olmayan var mıdır bunu da merak etmiyor değilim :)) 

     Rengine bayıldım resmen :) Alix Avien Shineplus No:4 tam da nude ruj aşkına tutulduğum o günlerde çıkmıştı karşıma...Hayalini kurduğum pembe nude  ruju bulmuştum.İlk pembe nude 'umdu kendisi hala da severek kullanıyorum.
   Nemlendirmesi iyi,sürümü kolay ve yumuşak bir ruj...Dudaklarımdaki duruşu yukarıda.Parlak bitişe sahip.Koyu göz makyajıyla harika duruyor.
   Bilekte duruşu da böyle ...
    
   Nude ruj tutkunuz varsa siz de deneyebilirsiniz.Ben bu ruju indirimsiz 14 lira gibi bir fiyata almıştım lakin siz indirimlerden 8 liraya da alabilirsiniz.Ben indirimi bekleyememiştim :)) 
     Sevgiyle kalın .....

5 yorum:

Ebru dedi ki...

Harika!

Unknown dedi ki...

Beğenmenize sevindim :)

Unknown dedi ki...

Rujun rengini çok sevdim. Müthiş duruyor...:)

Unknown dedi ki...

Rujun rengini çok sevdim. Müthiş duruyor...:)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler:)Tavsiye olunur.