23 Mar 2015

Bioderma Photoderm Max Spf 50+ Ultra Fluide Renksiz Güneş Koruyucu

  Haftanın ilk gününden herkese merhaba!
Daha önce "renkli" olanını burada tanıtmıştım.Bugünkü konuğum Bioderma'nın karma-yağlı-hassas ciltler için geliştirdiği hafif yapıda,renksiz güneş koruyucusu :))
  Pek çok blogta tanıtılan bir ürün.Bu yüzden teknik yanlarından çok bende oluşturduğu izlenimleri paylaşmak istiyorum... Öncelikle benim cilt tipim yağlıya dönük karma...Oldukça da hassas.Bu bilgiyi verdikten sonra ürünü inceleyebilirim:
 **Ürün içeriklerine dikkat eden biri olarak bu güneş koruyucusunu bioderma kalitesine de güvenerek içim rahat bir şekilde alıyorum.
**Yağlı ciltler için hafif ve akışkan kıvamıyla  gerçekten ince bir koruyucu.İnce olmasına rağmen çok etkili ve suya dayanıklı.
**Diğer bloglarda yüze sürüldüğünde beyazlatma etkisinin olmadığı yazılmış genel olarak ben buna katılmıyorum.Ürün neredeyse bir ton daha beyaz yapıyor tenimi.İlk sürüldüğü anda oldukça beyaz hatta.Ancak 20 dk sonra cilt tarafından iyice emildiğinde bu beyazlık hafifliyor.Ciltle bütünleşen,rahatsız etmeyen,maske gibi durmayan bir beyazlık.
**Cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı.Zaten non komedojenik.Gözenekleri tıkamıyor dolayısıyla sivilce de yapmıyor.
**Yüzüme sürdüğümde çok parlıyor.Mat bitişli bir koruyucu değil.Bu bazen can sıkıcı olabiliyor.
**Bir daha alır mıyım?Etkili olduğu için evet alırım.Gülü seven dikenine katlanır:))
     Benim deneyimim böyle oldu.Hepinize sevgiler :)) Hoş kalın :))) "Hoş" kalın :))

Hiç yorum yok: