27 Mar 2015

Nonique Yoğun Nemlendirici Göz Etrafı Kremi

  Merhaba,bugün sizlere organik bir göz çevresi kremi tanıtacağım...
  Bu ürünü üç aydır düzenli kullanıyorum ve artık yorumlama vakti :) Öncelikle ürünün özelliklerine bakalım : 
  1- Taze ıhlamur ve yeşil zeytin kokuludur.
  2- Çok kuru ve yıpranmış ciltlere önerilir.
  3- Hem nemsizlik hem çok kuruma sorunu olan kişilere uygundur.
  4- Yenileştirilmiş bir cilt elde edilmesine destek olur.
  5- Göz çevresindeki çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
  6- Mat ve solgun göz çevresini nemlendirerek ışıldayan bir görünüme kavuşturur.
 7- Göz çevresindeki ton ve renk farklılıklarını dengeler. 
  8- Göz çevresindeki kuru cildi yoğun şekilde nemlendirir.
  9-Göz çevresindeki cilt dokusunu pürüzsüzleştirir.
  10- Göz çevresinde oluşan şişlikleri azaltmaya yardımcı olur.
  11-Ürün ambalajları doğada atık bırakmayan geri dönüşümlü malzemeden üretilmiştir.
   Benim yorumlarım şöyle :
  **Ürün çok hoş ve doğal kokuyor.Rahatsız eden bir koku değil kesinlikle.
  **Göz çevresini çok iyi nemlendiriyor.Yumuşacık ışıl ışıl yapıyor cilt dokusunu.
  **28 yaşında biri olarak çok fazla ince çizgim olmamakla birlikte ; göz çevresini çok iyi nemlendirdiği için çizgi görünümünü hafifletiyor.
  ** Göz altındaki morluk ve şişliklere etkisini gözlemleyemedim.Bu konuda başarısız.
  **15  ml'lik kutusu tüp şeklinde ve ince uçlu.Kullanım kolaylığı ve hijyen açısından bu çok iyi.Ayrıca azıcık ürün tüm göz çevresini iyice nemlendirmeye yetiyor.Bu sebeple ürün epeyce götürüyor sizi.
  **Ürünü lilakutudan 33 liraya aldım.
   Göz kreminden beklentiniz "iyi nemlendirme" ise denemelisiniz.Fiyatına göre gerçekten çok kaliteli.
   Ayrıca içerik olarak tertemiz ve organik sertifikalı...Ben içim rahat bir şekilde kullanabiliyorum ve memnunum.Ancak aynı markanın göz çevresi sıvısını da aldım meraktan.Onu da deneyeceğim yazısını yazarım yakında.
   Bu kremi makyaj altına da kullandım ve kuruma soyulma yapmadı.Göz makyajı altına rahatlıkla kullanılabilir.
   Göz çevremde yeni beyaz nokta yapmadı.Benim göz çevremde beyaz yağ butonları var.Yenilerini eklemediği için çok mutluyum. 
     Almak isteyenlere umarım yardımcı olmuşumdur.Sevgiler :)

Hiç yorum yok: