7 Mar 2015

Flormar Super Shine Lipstick

 Güzel bir cumartesiden herkese merhaba ... Bugünkü konuğum Flormar Super Shine Ruj serisinden  no:520 !
      Ambalaj ekru renkte çok hoş :)
 
 Beni kırmızılara ısındıran ilk rujum diyebilirim.Genelde açık ve yumuşak renkli pembelere ve şeftalilere gider elim ;ancak bu rujla kırmızı ruj sürmeye başladım.Çok da hoşuma gitti :) Özellikle sonbahar ve kışa çok yakışıyor.
  Bileğimdeki duruşu...
  Bu da dudaklarımdaki duruşu:)Farklı ışıklarla destekleyeyim daha iyi anlaşılması  için buyurun :
 Çok da koyu bir kırmızı değil..Pembe alt tonlu tatlı bir kırmızı...Serinin adının super shine olduğuna bakmayın.Çok parlak bir ruj değil.Hatta sürdükten 20 dakika sonra kuruyup matlaşıyor.Yemek yesem de çıkmıyor.Bu rujun en çok bu yönünü seviyorum.Ye , iç hala dudaklarda...Çok güzel :) Kalıcılık konusunda mat rujlar kadar başarılı ,üstelik bu bebeğin sürümü de çok kolay..Mat rujlar gibi zorlamıyor beni.Dudaklarınız bakımsızsa bile kusurları ustalıkla gizliyor.Ben bu ruja bayıldım.Ancak serinin her tonu ayrı bir özellikte aynı seri olması sizi yanıltmasın.Mesela bu serinin farklı bir rengi daha var elimde (yazı yakında gelecek ) o çok simli ve hiç kalıcı değil.İlginç buldum bunu.Aynı seri ve farklı yapıda rujlar ..:/ Ama 520'nin hayranı oldum...
    Siz de kırmızı rujlar konusunda benim gibi acemiyseniz çok seveceksiniz.
    Umarım yardımcı olmuşumdur.Sevgiyle!

Hiç yorum yok: