9 Mar 2015

Avon Color Trend Passion Ruj

    Herkese merhaba,bugünkü konuğum avon color trend serisinden "Passion"...Rengine bayıldım.Ben zaten pembeleri çok seviyorum.Bu çok tatlı,sıcak bir pembe ...
  Avon bu rujların içeriğini ve ambalajını değiştirdi.Bence iyi de oldu.Ambalajları daha dayanıklı olmuş , ortasının şeffaf olması da çok hoş.Rujunuzu her daim görebiliyorsunuz.İçeriğine de spf 15 eklenmesi gerçekten müthiş oldu.Fiyatlarının 5 lira olduğunu düşünürsek, bu fiyata bu kalite takdire şayan :)
 
         Bu dudağımdaki duruşu..Sürümü kolay,kıvamı ne yumuşak ne sert orta kıvamda :)
      Bir şey yiyip içmezsem 3 saate yakın kalıyor...Altına dudak balmı uyguladığım zaman daha iyi sonuç aldım.Nemlendirmesini çok iyi bulmadım.Ancak fiyatına göre gayet başarılı bir ürün.Sadece güneş koruması için bile alınır.
    Almak isteyen arkadaşlara umarım fikir vermişimdir...Sevgiler :)) :)))

Hiç yorum yok: