28 Mar 2015

La Roche Posay Hydreane Rich Krem

  Herkese selam, bugün kuru ciltler için bol nemlendirme sunan bir kremden bahsetmek istiyorum...La Roche Posay laboratuvarlarında "La Roche Posay Termal Suyu" ile üretilen parabensiz bir nemlendirici.İki versiyonu var "rich" ve "legere".Rich ,kuru ciltler için yoğun nemlendirme amacıyla üretilmiş; Legere ise normal-karma ciltleri nemlendirme amacıyla üretilmiş.Onun yazısını daha önce yazmıştım.
   Beni takip edenler bilir,karmadan yağlıya dönük bir cildim var ve kış başladığında soğuk havalarla cildimin kuru olan bölgelerinde aşırı bir hassasiyet oluşmuştu.Kabuklanma-pullanma,aşırı gerilme.Özellikle ağız çevremde yaşadığım bu sorunlar kabusum olmuştu ve ben de bir umutla hydreane rich nemlendiriciyi aldım.Bu ürünle birlikte legere'i de sipariş ettim onu da daha hafif yapısıyla t bölgeme uygularım diye düşünerek....Peki neler gözlemledim?
   Ben bu kremi gece kremi niyetine çok kuruma sorunu yaşadığım bölgelere uyguladım.Pullanma ve kabuklanma sorunumu çözdü.Cilt hassasiyetimi giderdi.Gergin cildimi yatıştırdı.Ancak;
   Karma yağlı cildime ağır geldiği için sürekli kullanamadım.Karma ciltlere ağır gelebilecek kadar yağlı bir krem.Ben bu anlamda "legere" i daha rahat kullandım.
    Sadece kuru bölgelere sürdüğüm halde cildime ağır geldi ve zor emildi.Ancak kabul ediyorum ki zaten benim cilt tipim için üretilmiş bir krem değildi.Ve bunu  bilerek aldığım için hayal kırıklığı yaşamadım.
   Daha önce de belirttiğim gibi zaten kriz döneminde (Cildim aşırı derecede pullanıp kabuklanmıştı bir dönem) almış olduğum bu kremden beklentim,harikalar yaratması değildi elbette.Aşırı gerilmemi ve kurumamı halletmesi benim için yeterliydi.Beklentimi karşıladı diyebilirim.
   Kuru,hassas ve çok kuru ciltler için harika bir nemlendirici olabilir.Zaten bu krem,bu cilt tipleri için özel üretilmiş.Karma ciltliyseniz siz de benim gibi çok kuruyan bölgelerinize uygulayabilirsiniz.
     Makyaj altına da kullandım ve herhangi bir sorun yaşamadım.Makyaj bazı olarak kullanılabilir. 
     Kıvamlı,yoğun bir nemlendirici arıyorsanız ürün tam size göre....
    Sevgiyle kalın :)))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi günler saime hanım. blogunuz hayırlı olsun. benim sormak istediğim şey; dekor olarak kullandığınız kitabı bilerek mi seçtiniz çünkü anlattıklarınızla kitap uyumlu olmuş.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Gökhan Bey,evet bilerek koydum.Kitapları seven biri olarak onları,hayatın her alanında görmek istiyorum.