27 Şub 2015

Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Cream İncelemem

  Herkese tatlı bir günden merhaba :)
Bugünkü konuğum çok severek kullandığım CC krem, Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Cream.
Bence efsane olacak CC'lerden kendisi.Beğendiğim bir ürün olduğu için de ağır misafir benim için :)
 
Gündüz makyajlarımda fondöten kullanmaktan çok hoşlanmıyorum.BB'ler ve CC'ler kurtarıcım oluyor çoğu zaman.Bütçem el verdiğince de farklı markaların bu tür kremlerini denemeye çalışıyorum.Bu yüzden CC kremler hakkında epeyce deneyimim oldu.Ve rahatlıkla diyebilirim ki Estée'nin bu kremi en doğal,en etkili CC kremlerden bir tanesi.Kesinlikle verdiğiniz parayı hak ediyor.Ben bu kremi çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisi ile tanıdım.İyi ki de tanımışım diyorum.Gerçekten doğal duruşuyla ve yüzüme kattığı aydınlıkla benim vazgeçilmezim oldu...Ürün ilk sürüldüğünde grimsi bir renk.Bu ilk başlarda çok tuhaf geliyordu.
Fon kağıdındaki gri duruşu yukarıda gördüğünüz gibi, ilginç değil mi?
Estée Lauder CC krem
Ancak sürülmeye başlandığında ten rengine dönüyor.Üstelik her ten rengiyle bütünleşip uyumu yakalıyor.Bu özelliğine çok güvenmiş olmalılar ki başka rengi de yok.Tek renk ve her tene uyum...
Ürünün iyileştirici etkisi var.Spf 10 ile güneş koruması da sağlaması benim için artı özellik.Bu ürünle içim rahat bir şekilde dışarı çıkabiliyorum.Krem glowy bitişli yani sürüldükten sonra aydınlık bir görünüm ve ışıltı veriyor.Işıltısını aşağıdaki fotoğrafta yansıtmaya çalıştım.
Estée Lauder CC krem
Eğer siz de yüzünüzde makyaj yokmuş gibi bir hisle güzelleşmek istiyorsanız bu ürünü benim gibi çok seveceksiniz...Kapatıcılığı yok denecek kadar az.Zaten CC'lerin böyle bir amacı da yok.Yüzde renk bütünlüğü sağlıyor, aydınlık ve ışıltılı bir görünümle sağlıklı cilt tonuna sahip oluyorsunuz.Renk düzenleme özelliği gerçekten çok başarılı.Glowy yapısından dolayı karma yağlı ciltlerde gün içinde parlama yapabiliyor.Ben bu sorunu transparan pudramla kolayca çözüyorum.Sivilcelenme yapmıyor.Bunu sürüp çıktığım günlerde cildim canlı ve sağlıklı görünüyor.Bittikçe alınacak demirbaşlarımdan oldu bile...
Umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur.Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum :)


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende severek kullaniyorum. Cildim pürüzsüz oluyor yumuşacık kokusuda harika müthiş bir cc krem ☺

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Evet kokulara karşı hassas olmama rağmen hiç rahatsızlık vermeyen çok hoş bir kokusu var :)