3 Mar 2015

MAC Chatter Box Ruj

 Güzel bir günden hepinize merhaba,
Martın gelmesiyle güneş sarı sıcak göstermeye başladı kendini.Her ne kadar bahar yağmurları devam etse de yaz kapıda.Ya da ben çabuk gelsin istiyorum:))Yaza çok yakışacak mercan alt tonlu bir pembe : "Mac Chatter Box"
Bu benim ilk MAC'im, yeri ayrı :)
Canlı,tatlı hatta azıcık da neon duran bir pembe...Günlük kullanıma uygun ama benim her gün elim gitmiyor,neon olması biraz iddialı geldi bana.Gözünüz korkmasın,iddiayı sevmeyen benim.Çok da iddialı değil aslında güzel mac.
    Bu ruj amplified seriden.Yani yapısı matlar kadar pigmentli,sürümü creemsheenler kadar kolay.Kalıcılığı oldukça iyi.Sürünce hafifleşip dudağınızla bütünleşiyor.Dudağımda ruj olduğunu bile unutuyorum.Siz canlı pembelerden hoşlanıyorsanız çok seveceksiniz.
        Sevgiyle kalın :))))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Mat ruj!!!! Harika bayildim buna superrrrr 😁

Unknown dedi ki...

Mat ruj!!!! Harika bayildim buna superrrrr 😁