21 Mar 2015

La Roche Posay Hydreane Legere


   Uzun zamandır kullandığım nemlendiricim...Karma-yağlı cildimi rahatlatan bir krem.
    Ürün 40 ml'lik tüpte.Tüpteki ürünleri hijyen açısından daha çok seviyorum.Karma ciltleri oldukça iyi nemlendiriyor.Kuru bölgelerimi çok rahatlatıyor.Ancak t bölgemde hafif parlama yapıyor.Makyaj yaptığım için de kullandığım ten makyaj ürünlerim bunu iyi bir şekilde dengeliyor.Parlama sorununu bu şekilde çözüyorum açıkçası çok dert değil benim için.Kuru bölgelerimin nemlenmesine daha çok dikkat ediyorum.Aksi takdirde pul pul dökülmelerim oluyor kuruluktan.Bu bakımdan bu krem oldukça başarılı.
   Ayrıca kutusunda da yazdığı gibi mükemmel bir makyaj bazı.Üstüne çok rahat makyaj yapılabiliyor.Karma ciltler için kullandığım diğer nemlendiricilerde,üstüne makyaj yaptığımda kuru olan bölgelerde soyulma ve pullu bir görüntü oluşuyordu.Bu nemlendiricide böyle bir sorunla karşılaşmadım.Bu çok iyi bir özellik benim için çünkü makyajımda oluşan kuru-pullanmış cilt görüntüsünden beni kurtarıyor.Gelelim La Roche Posay ne demiş ürün hakkında?
    *** Parabensiz olması iç rahatlatıcı :)
        Cildin hassasiyetini gerçekten alıyor.
     Bakalım başka ne yazılmış???
 *** Gündüz veya gece kullanılabilen bir nemlendirici olması da benim için uygun.Çünkü gece için ayrı,gündüz için ayrı bir nemlendirici kullanmak bazen üşenmeme sebep olabiliyor :)) 
 ***Güneş koruması olmaması benim açımdan sorun olmadı çünkü ten makyaj ürünlerimde zaten güneş koruması bulunuyor.
***Hafif ve hoş bir kokusu var.Kokulara karşı hassasiyetim olmasına rağmen beni rahatsız etmedi.
***Emilimi kolay,çabucak emiliyor.Sabahları genelde aceleyle makyaj yaptığım için bu da güzel bir özellik.Uzun süre beklemenize gerek yok.
***Son olarak,uzun süre kullanabileceğiniz bir krem.Bereketli.Çok az bir ürün tüm yüze yeterli oluyor.
***Ha bir de :)) Son olarak demiştim ama son bir şey daha geldi aklıma : Karma ciltlere yönelik bir ürün olduğu için söylüyorum bunu."Dengeleyici" özelliği daha iyi olabilirdi.Keşke t bölgemi parlatmasaydı.İşte o zaman süper ötesi olurdu:))Ama çok iyi dengeleyenler de makyaj altında iyi durmuyor mutlaka kuru bölgenizde soyulma yapıyorlar.Ya da ben tanışamadım öyle bir kremle :))
      İlgileniyorsanız deneyin derim.Gerçekten iyi bir nemlendirici.Ayrıca fiyatı da uygun:)
     Sevgiyle kalın:) Hoş vakitler geçirmeniz dileğiyle ...

Hiç yorum yok: