21 Mar 2015

Oriflame Voyager Woman Edt

  Çok güzel bir cumartesiden kucak dolusu sevgiler.Bugün ekinoks tarihi yani gece ve gündüz süresi eşit...Bundan sonra yaz hızla gelecek,günler uzayacak:)) Yaz mevsimini seven biri olarak içim kıpır kıpır :) Yaz yaklaşırken size çok ferah misler gibi kokan yaza çok yakıştırdığım bir parfümden bahsetmek istedim.Oriflame Voyager Bayan Parfümü.
    Ürünün katalogtaki tanıtım yazısı şöyle:
  "Ruhunuzu ve içinizdeki özgürlük tutkusunu serbest bırakın.Voyager Woman egzotik Feioja meyvesinin ve yeşil tropikal çiçeklerin yoğun,büyüleyici kokusunu harmanlayarak benzersiz bir parfüm ortaya çıkarıyor." Peki ben neler hissettim bu kokuyla ilgili?
  Ürün rengi gibi ferah,su gibi yağmur gibi bir kokusu var.Doğanın tazeliği gibi canlı fresh bir koku sarıyor sizi.Serin ama aynı zamanda tatlı,meyveli ancak sizi meyveye boğmayan daha çok tazelik kokan,okyanus ferahlığı gibi havası olan bir koku...Bana egzotik tropikal adaları anımsatan bir parfüm.Bende uyandırdığı hisleri anlatmaya çalıştım.Çünkü bir kokuyu anlatmak oldukça zor ve soyut bir konu...Çünkü kokular insanda daha çok " his" uyandırıyor bence...Ağır kokulardan hoşlanmıyorsanız yaz kış kullanabilirsiniz.Ancak ben yaza daha çok yakışacağını düşünüyorum.
       Edt formatında ve 50 ml'lik bir koku.
   Oriflame kataloglarına ulaşabilirseniz %50 indirim dönemlerinde 30 lira gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.
      Hafif ve fresh bir kokuya göre oldukça kalıcı geldi bana.3 saat kokusunu alabiliyorum püfür püfür :))Tazelik kokan parfümler genelde 1-2 saatten sonra uçup gidiyor.Ancak Voyager hem hafif hem kalıcı bir parfüm.Tabii ki baharatlı-oryantal kokularla kıyaslamıyorum...Zaten ben parfümümü tazelemeyi de seviyorum. 
      Benim diyeceklerim bu kadar.Sizin yaza yakıştırdığınız parfümler hangileri? 
          SEVGİLERİMLEEE ... :))))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Gayet hoş kokuyor çok ferah tam ilkbahar yaz mevsimi için çok güzel :)

Unknown dedi ki...

Gayet hoş kokuyor çok ferah tam ilkbahar yaz mevsimi için çok güzel :)

Unknown dedi ki...

Evet canım ben de yaza yakıştırdım...hafif ve fiyatına göre oldukça kalıcı bir koku:)