4 Mar 2015

Bioderma Photoderm Max Ultra Fluide Spf +50 Tinted Cream

Haftayı yarıladık yine :) Herkese mutlu akşamlar ! 
  Bugün size bir güneş koruyucu tanıtacağım.Yüksek koruma sağlayan ince yapılı bir krem...Emilimi kolay,parlak bitişli...
  Ürün her zamanki bioderma kalitesinde ve 40 ml'lik bir tüpte sunulmuş bizlere...Bunlar renkli özellikte.Bendeki light rengi...En açık renk olmasına rağmen bana koyu geldi.Ben buğday tenliyim.Çok koyu bir ten rengine sahip değilim.Buğday tenime rağmen bende bile koyu durduysa beyaz tenlilerde nasıl durduğunu düşünemiyorum.Ton ayarlamasını iyi yapamamışlar malesef :( Olumsuz yanı bence bu...Hassas ciltler için de uygun bir krem.
Bunu , kemik rengi bahçe masamızda çekmiştim.Ton daha iyi anlaşılıyor.
      Bu da elimdeki duruşu...Yüze uyguladığımda renk bütünlüğü sağlıyor.Canlı bir görünüm veriyor.Ben güneşli bir bölgede yaşadığım için güneş koruması benim için çok önemli.Koruma faktörü çok yüksek,ben sabah sürüp çıkıyorum ve açıkça söylemem gerekirse gün içinde yinelemiyorum.Buna rağmen lekelenmem olmadı.Bu konuda başarılı.
  Karma-yağlı ciltler için uygun.Ben altına nemlendirici uygulamıyorum.Nemlendirmesi gayet iyi.Fakat parlama yapıyor.Zaten parlak bitişli.Kapatıcılık beklemeyin.Öyle bir vaadi de yok zaten.
     Sivilcelenme yapmıyor.Non komedojenik.Parfümsüz,parabensiz... Çok bereketli epeyce gidiyor...Ben bol sürmeme rağmen 5 aydır bitiremedim.Günde bir kez sürmemin de etkisi vardır bunda :)
  Bundan önce aynısının renksiz olanını kullanmıştım.Ben ondan daha çok memnun kaldım.Renk ayarlamasını yapamamışlar bence.Yukarıda da söylediğim gibi light tonu bile koyu.Ki ben buğday esmerim.Sarışınlara ve beyaz tenlilere uygun bir tercih olmaz bence...
  Bioderma kalitesinden daha kusursuz ürünler bekliyorum.
   Almak isteyenlere umarım fikir vermişimdir...Tekrar belirteyim ki koruması çok başarılı :)Buna diyecek lafım yok.
    Sevgiyle güzel kalın :)))

Hiç yorum yok: