6 Mar 2015

Avon Ultra Color Absolute Ruj Creamy Melon

  Herkese kucak dolusu sevgiler,
Avon Absolute Ruj serisinden daha önce "ripe rose" tonuyla şurada bahsetmiştim.Bugün de aynı seriden çok tatlı bulduğum "creamy melon" u inceleyelim ...

Çok tatlı mercan-şeftali bir ruj bu...Pigmentli olmadığından dudaklarda çok tatlı bir renk alıyor.Yukarıdaki rengi vermiyor dudaklara daha açık bir ton alıyor...Ben dudaklarda çıkan o renkten hoşlandım.
İşte benim dudaklarımdaki duruşu.Yumuşak bir renk...Bu rujlar gayet iyi nemlendirme sağlıyor.Dudaklarınızı ekstradan nemlendirmenize gerek kalmıyor.
 Bileğimdeki duruşu da böyle...

 Bu da gün ışığındaki çekim:) Elimden geldiğince farklı ışıklarda çekmeye çalışıyorum :)

 İşte böyle...Yaza yaklaşırken bu tatlı renkleri beğeneceğinizi umdum ve tanıtmak istedim...Umarım yardımcı olmuşumdur.
    Sevgilerimle,güzel anlar biriktirmemiz dileğiyle.Mutlu kalın :))

Hiç yorum yok: