20 Mar 2015

Missha Perfect Cover BB Krem No:27

  Herkese güzel bir cumadan merhaba!
  Daha önce 23 numarasını burada incelemiş olduğum Missha BB'nin bu kez de 27 numarası ile karşınızdayım :))
    Kapatıcılığı muhteşem bir seri :)Adının hakkını vermişler "Perfect Cover" !!!
  Ürün bu şekilde pompalı şişede.Hijyen ve kullanım kolaylığı açısından oldukça kullanışlı...Ambalajdan geçer not aldı:))
   Ürün 50 ml tüpte...Oldukça bereketli olduğunu söylüyorlar.Ben daha yeni aldım,kullanıp göreceğiz ne kadar götürecek bizi :))
    Bu 27 numara tam benim tenime oldu orta esmer buğday tenli(daha tam olarak karar veremedim:)) biri olarak cuk oturdu.Boynumla yüzüm arasında ton farkı olmadı en azından ...
   Bu fotoğrafımda yüzümde 27 numara var...Pencere önünde çekilmiş bir foto olduğu için ışık biraz beyazımsı göstermiş ancak oldukça tatlı bir buğday tonu :)
   Bu fotoğrafta da iki yazı arasındaki alanda bb kremin eldeki duruşunu görebilirsiniz...
      Kapatıcılık süper...Fondöteni kesinlikle aratmıyor.Üstelik spf 42 gibi yüksek bir güneş koruması var...Ancak nemlendirmesini yeterli bulmadım.Karma yağlı cilt tipine sahip olmama rağmen bende kuruma yaptı.Yüzüm karma olduğundan yağlı t bölgemde gayet iyi;ancak diğer kuru alanlarda ciddi bir kurutma yaptı.Gün ortasında cildim kuruluktan geriliyor o derece yani :( Üstelik cilt bakımımı yapmadan asla ten makyajına geçmem.Altına iyi nemlendiren sağlam bir nemlendirici sürmeme rağmen bu kuruluk hissinin önüne geçemedim.
   Bu sorunu çözersem bittikçe alacağım ürünlerden.Rengini ve kapatmasını çok iyi buldum.Bir de yüzde doğal duruyor."Heyy bende makyaj var!" diye bağırmıyor surat...:):) Gayet soft bir şekilde uyum sağlıyor ciltle...
    Bendeki izlenimi böyle oldu bu kremin.Umarım ilgilenenlere yardımcı olmuşumdur:)Sevgiyle kalın:)

Hiç yorum yok: