25 Şub 2015

Maybelline New York Affinitone Allık

 Bugün sizlere pürüzsüzleştirici etki vaat eden bir allık tanıtacağım."Maybelline Affinitone Blush"
 Bu güzel bir plum ton ben çok sevdim.No:79 Flash Plum...Adının hakkını veriyor.Allıklarda canımı sıkan tozutma olayı da yok denecek kadar az.Ambalajını ve etrafı kirletmeyen allık :)
  Ben bu allığı özellikle sonbahar aylarında çok kullandım yani bulutlu havalara yakışan hoş bir plum rengi.İçinde kahve ton barındıran pembe rujlarımla yakıştırdığım bu allık içinde plum renk barındıran her rujla kullanılabilir.Hatta plum olmayan renklerle de kombinlenebilir.
 Bu tenimdeki duruşu.Ben rengini vermesi açısından bolca sürdüm.Ama siz makyajınızda allığı abartmayın.Canlı göstermesini dileyerek ,allığımızı yanaklarda boca etmemiz güzellikten çok bayağı bir görünüm veriyor bence.
Maybelline' nin bu allık serisini beğendim.

   Sevgiyle kalın:))


Hiç yorum yok: