24 Şub 2015

Oriflame Optimals Even Out CC krem


   Güzel bir salıdan herkese merhaba,
Bugün sahnede Oriflame Optimals Even Out CC krem var!
    CC kremler, hayatımıza mucize BB'lerden sonra giren,ten makyajında fondoten kullanmayı sevmeyenler için fontone alternatif kremler...Açıkçası fondoten kullanmayı ben de pek sevmiyorum bu yüzden Bb kremlerden sonra CC kremleri duyunca hemen denemek istedim.İşte oriflame CC krem
Oriflame Optimals Even Out CC kreminin vaat ettikleri şunlar:
   -Koyu leke oluşumunu önlemeye yardımcı olma
   -Cilt dokusunu aydınlatma
   -Anında cilt rengini eşitleme ve düzenleme
   -Gözenekleri küçültme
   -Erken yaşlanmayı önleme
   -Cilt dokusunu pürüzsüzleştirme
   -Tüm gün süren mat görünüm
   -SPF 20 ile güneşten koruma

 Evet ürün bunları vaat ediyor.Bu vaatlerini bende ne kadar yerine getirdi tek tek ele alacağım:
   -Koyu lekem olmadığı için önlemeye yardımcı mı bu konuda bilgi veremeyeceğim.
   -Cilt dokusunu cildimdeyken aydınlattı fakat bir ilaç gibi iyi gelecekse makyajım olmadığında da etkisini görmeyi arzu ederdim fakat bu konuda mucize bir ürün değil (belki de benim beklentim bu yönde olduğu için hayal kırıklığı yaşadım)
   -Anında cilt rengimi eşitledi ve düzenledi bizzat görüldü :)
   -Gözeneklerimi sürdüğüm anlarda küçülttü bu arada gözenek problemim çok olmasa da var; ancak cc kremler iyileştirici etki sunduğu için ben bu etkiyi cc mi sildiğimde de görmek isterim doğal olarak ve ben cc kremimi çıkarttığımda böyle bir etki gözlemlemedim sürdüğünüz andan bahsedersek evet bu etkisi var..
   -Erken yaşlanmayı önlemeye gelince içindeki spf 20 den kaynaklanan güneş koruması olduğu için önleyeceğini düşünüyorum.Çünkü yaşlanmayı hızlandıran en önemli faktörün zararlı güneş ışınları olduğunu düşünüyorum.
   -Cilt dokumu,uyguladığım zamanlarda pürüzsüzleştirdi ( ki yoğun olmasa da beyaz yağ butocuklarım var bunları epeyce örttü ve görünümünü düzgünleştirdi.)
   -Tüm gün süren mat görünüm bende pek işe yaramadı.Bu arada benim t bölgem yağlıya dönük karma.Gün içinde parlama yapabiliyor.Kuru ciltlerde matlık sağlayabilir. 
   -Spf 20 koruması gerçekten var.Kullandığım dönemde leke yapmadı.Bu arada güneşten çok etkilenen bir cildimin olmadığını da belirtmem gerekir.
Bendeki light rengi buğday tenimde biraz açık durduysa da sürdükten kısa bir süre sonra tenimle bütünleşti çok sırıtmadı:)
Üstteki bileğimde krem yok damarlarım daha ön planda, alt bileğimde örtücülüğünü görebilirsiniz.Örtücülük konusunda bence fondoten kadar başarılı. 
  Yazıma son vermeden şunu eklemeden geçemeyeceğim bu krem benim cildimde kullanımdan sonra tek tük sivilcelenme yaptı.İçeriğine baktığımda gliserin ve dimeticone var.Dimeticone bir çeşit silikon gözenekleri tıkadığını biliyorum,gliserin bir çeşit yağ.Bunlara benim cildimin hassasiyeti olabilir.Sizde böyle bir sorun olmayabilir.Bunu belirtmiş olmam da dürüstlük açısından benim için önemli...
 
      Umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur.
Sevgiyle kalın :) ✌️

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Mükemmel :)

Unknown dedi ki...

Gerçekten de kapatıcılığı çok iyi :)

Unknown dedi ki...

Nasil isteyebiliriz irtibat numara alabiliriz ?