14 Nis 2015

Flormar Mono Eye Shadow(Flormar Tekli Göz Farı)

  Merhaba bugün sizlere bahara ve yaza çok yakışacak güzel bir göz farından bahsetmek istedim...Gözlerde deniz ferahlığı:)) Mavinin çok güzel bir hali :Turkuaz tonlarda çok hoş ...
  Burda mavi gibi çıksa da içinde hafif bir yeşillik de barındırarak turkuaza çalıyor aslında ...
   Biraz daha uzaktan çekim
  Bu resimde elimin üstüne tek kat uyguladım...
  Bu resimde ise iki kat uyguladım ...
  Her renk gözle uyum sağlayacağını düşündüğüm tatlı bir mavi...Ben tek kat uyguluyorum bazen göz kapağıma.Açık,doğal bir turkuaz olarak duruyor.Kirpik altlarıma da turkuaz bir kalem uyguluyorum çok ince :) Bir de tatlı pembe bir rujla taze ve ferah bir makyaj oluyor...Güzel bir renk...Denemek isteyenlere tavsiye olunur :))
    
    Ambalaj arkasındaki numarası 004857
     Sevgiyle kalın :)))


Hiç yorum yok: